Saturday 20 October 2012

PURE SUPER MARINE COLLAGEN

PURE SUPER PREMIUM MARINE COLLAGEN atau ibu kolagen asli. Kalau ramai tahu khasiatnya tak perlu nak inject, makan pil pemutih untuk wajah kelihatan gebu, atau putih awet muda. Ini kerana kandugan khasiat ibu kolagen ini 10 kali lebih tinggi dari sarang burung walit. Ia juga boleh mengubati penyakit kencing manis,darah tinggi, sakit lutut, ia juga melembutkan tumit kaki merekah. Selain itu, ibu kolagen ini boleh merawat jerawat,mencerah,mengebu dan juga memutihkan wajah. Kalau setakat pakai krim di muka tapi dalaman tak terpelihara.

   Bak kata pepatah. Mencegah lebih baik daripada mengubati

Kolagen ini mentah 100% asli dan belum diproses. Memang tiada campuran bahan bahan lain. Selain itu, ibu kolagen ini bukan dalam bentuk serbuk. Ia tumbuhan marin yang telah dikeringkan. Ia juga kaya dengan kolagen dan tiada bahan kimia langsung. Tiada kesan buruk yang akan berlaku pada wajah. Jika  ia diamalkan, hanya dalam seminggu terbukti kesannya kulit akan kelihatan semakin licin, cerah, tegang dan cantik pori pori muka juga kelihatan rapat dan boleh dijadikan sebagai masker.

 * Bagi wanita yang sedang berpantang dan menyusukan bayi, boleh mengambil pure collagen ini  tidak melebihi 5 gram sehari. Ini kerana kandungan iron yang terdapat didalam kolagen ini agak tinggi.

Alami kehebatan 100% kolagen asli 
# Nilai-nilai nutrisi kolagen ini 10 kali ganda dari semangkuk sirip ikan yu yang berharga RM 300
# Khasiatnya sama dengan sarang burung layang layang yang berharga dari RM 400 hingga mencecah ribuan    ringgit
# 24% kolagen ini sama dengan 2 keping burung layang layang 
# 37% kalsium yang lebih tinggi dari hati ikan 
# Nilai Ph yang stabil iaitu 7.6

Jika berminat boleh email ke rumpailaut2seaweed@gmail.com.

No comments:

Post a Comment